четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Отзиви и мнения на клиенти за E-СКАЙ ЕОО (eSky.bg)


E-СКАЙ ЕОО отзиви, менения, препоръки, впечатления и оплаквания от работата на тази фирма. Споделяйте свободно вашите мнения и описвайте всички ваши добри и лоши впечатляния от тяхната дейност. eSky.bg е специализирана в продажбата на самолетни билети и хотели в България и чужбина. Резервацията на самолетните билети и хотелите можете да направите онлайн през формата за търсене или обаждайки се на колл центъра и говорейки със служител от eSky.

Интернет сайт на E-СКАЙ ЕОО: http://www.esky.bg
eSky във facebook: http://www.facebook.com/wwweskybg
Twitter канал за новини от туроператора: http://twitter.com/eSKYbg/

eSky има офиси в България, Полша и Румъния.

Локация на централния офис на E-СКАЙ ЕОО в България:
София, 1680, бул. България 58, вх. C, ет.8, офис 28

View Larger Map

Помогнете и вие, споделяйки мнението и впечатленията си от eSky.bg. Молим ви да бъдете обективни и честни в оценката си.

38 коментара:

  1. За бога братя НЕ КУПУВАЙТЕ самолетни билети от eSKY.bg

    Външна препратка към: http://for.journey.bg/topic.php?topic=11257

    ОтговорИзтриване
  2. Външно мнение:
    Някой преди беше давал този сайт http://www.esky.bg/
    Не се подлъгвайте от привидно изгодните цени , защото имат service fee oт 25 евро на полет. Това е голямо набутване и изключително висока такса.
    При например двупосочен полет за 50 евро до Венеция да ти искат още 50 евро такса си е жив обир
    Само се ориентирайте оттам за цени и резервирайте директно през сайтовете на авиокомпаниите.

    Линк: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=534672.0;all

    ОтговорИзтриване
  3. Не бих казал, че таксата за обслужване на eSKY.bg е набутване. Напротив, смятам че е напълно оправдана - винаги получавам перфектно обслужване, каквато и ситуация да възникне техните консултанти ми съдействат веднага и не се налага да вися на телефонните линии по 40 минути, за да ми обърнат внимание. Аз съм много доволен от услугите им и им пожелавам успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Използвах услугите им и бях много доволна, исках да се възползвам от тях за пътуване втори път , но реакцията им беше толкова бавна / два дена не се обадиха за да отговорят на запитване, дори телефоните им не работеха/ , че сама организирах пътуването - купих билети от ММ травел и чрез booking.com резервирах хотел. Екскурзията беше до Будапеща и се получи страхотно пътуване.
    Препоръчвам на служителите да реагират по-бързо за да не губят клиенти

    ОтговорИзтриване
  5. На 22.08.2011 закупих самолетен билет до Валенсия от въпросната фирма-искам да споделя ,че съм много доволна,преведох парите за билета и след около 2 часа билета беше изпратен на мейла ми.Бордната карта получих на летиштето.Искам да споделя ,че в интернет прочетох много негативни коментари за фирмата и съм искрено щастлива,че не се оправдаха.Продължавайте във същия дух.

    ОтговорИзтриване
  6. НЕ КУПУВАЙТЕ БИЛЕТИ ОТ ТАЗИ КОМПАНИЯ! ПРЕДИ ДА НАПРАВЯ ПЛАТЕЖНО НАРЕЖДАНЕ ЗА БИЛЕТИ МИ ПОТВЪРДИХА, ЧЕ ЦЕНАТА, КОЯТО МИ ПОСОЧИХА Е СЪЩАТА И НЕПРОМЕНЕНА. ВЕДНАГА СЛЕД ПРЕВОДА (НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 2 МИНУТИ СЛЕД ПОТВЪРДЕНАТА ЦЕНА)МИ КАЗАХА, ЧЕ ЦЕНАТА Е ПОВИШЕНА С 20 ЕВРО......ПОИСКАХ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СУМАТА ОБРАТНО, КОЕТО СПОРЕД УСЛОВИЯТА ИМ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ НАЙ-РАНО СЛЕД 2 СЕДМИЦИ ДО МЕСЕЦ. А КОЙ ЩЕ ВЪЗСТАНОВИ ЛИХВИТЕ......

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. На мен ми се случи абсолютно същото! Само че казаха, че цената се е повишила с 3000 евро ( аз бях платила вече 4100 евро). Още чакам да ми възстановят парите...това стана преди две седмици. И отговорите са едни и същи, имам чувството, че бот ги пише.. мошенници!

      Изтриване
  7. резервирах билети , получих ги а след това и форма за попълване на лични данни , и друг път съм пътувала но не чрез искайи не съм давала, да изпращам ли тези данни , спешно ако може някой да ми отговори

    ОтговорИзтриване
  8. Пътувах с искай до лондон през януари. Сайтът им е много добре направен и е лесно да се ориентираш в него. Запазих двупосочен билет за общо 120лв. и хотел за по 17 евро на вечер (не кой знае какъв хотел, но за тези пари и тук в БГ е трудно да се намери толкова приличен хотел). Цялата тази работа ми отне не повече от час и половина (с преглеждането на полетите и избора на хотел). Хубавото е , че като търсиш винаги най-отгоре ти излизат най-евтините цени, което е добре за хора с ограничен бюджет като мен. Впечатли ме липсата на формалности, която я има при други подобни фирми. Няма нужда да ходя до офиса им, даже не се наложи да им звъня по телефона. Получих си билета на email и отидох на летището само с лична карта и ми дадоха бордната карта. Всичко мина гладко и приятно :) Препоръчвам да ги използвате! Колкото до личните данни не ти искат нищо повече от на останалите места, на които си купувате нещо - имена, дата на раждане и номер на кредитна или дебитна карта, с която все пак си плащате билетите и хотела :)

    ОтговорИзтриване
  9. Мога само да кажа, че esky са изключителни професионалисти. Пътувам често и винаги се обръщам към тях, защото толкова главоболия ми спестяват всеки път, че хич не ги жаля тия пари отгоре дето ги давам! Браво esky, все повече фирми като вас да има в бг. Успех!

    ОтговорИзтриване
  10. За хотелите нямат такса и имат много предложения в България и чужбина. Полети не съм ползвал все още.

    ОтговорИзтриване
  11. Търсих самолетни билети, попаднах на тази агенция, търсих през сайта им, говорих с консултантите им, ходих до офиса им, за да съм сигурен, че са ОК. В крайна сметка резервирах билети до амстердам и застраховки. Супер доволен! По-късно видях, че предлагат и изгодни хотели, но тъй като отивахме при приятели не ги проверих в дълбочина как са с хотелите, но на пръв поглед и в това отношение са добри. Препоръчвам!

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте. Само за информация eSKY.bg отдавна не се намира на бул. България. Техният офис е на ул. Софийски герой 1 в Prima Center на третия етаж. Това е пряка на Борис.

    ОтговорИзтриване
  13. Георги Ташков24 януари 2015 г. в 10:12

    Не бих направил грешката да си закупя билет от тях НИКОГА повече. Първо за билета бе изтеглена по-голяма сума ( включваща някакви резервирани стойнсти), което доведе до надвишаване на лимита поставен в картата и до невъзможност от тяхна страна да си изтеглят 25-еу такса (платени за грешката, че не потърсих 1 минута по-дълго билет в интернет директно от авио-компанията). Което след изтеглена сума почти равняваща се на пълната стойност, доведе до заплахи от тяхна страна, че ако не си заплатя таксата от 25 еу, билетът ми ще бъде не валиден. След като заплатих тази стойност в крайна сметка се получи така че билетът ми струва 6 еу повече от цената, която те ми обявиха- за което се оправдаха с разлики в стойностите на курса за обмяна WTF?, курса евро-лев си е един и същ от както съществува еврото. До сега при покупка в интернет, никога не съм заплащал повече от заявената цена, но при тях това било съобщено в общите условия. За мен те са едни прости мошенници и посредник за купуване на билето, за което таксуват 25 еу. Единственото за което бих ги използвал е за търсачката, а след това просто бих отишъл на страницата на авио-компанията и си закупя билета от там! Горещо препоръчвам на всеки решил да си закупи билет от там, просто да НЕ го прави!

    ОтговорИзтриване
  14. Препоръчвам ги на всички! Може наистина таксата за обслужване да е висока, но да се свържеш с една авиокомпания чакаш на телефона на импулсен телефон и правиш сметка от 40 лева докато се свържеш с някой, докато при ескай наистина качеството на обслужване е на най-високо ново, бързо, професионално. Няма да забравя, като за пръв път купувах билет и съм въвел карта всичко и те ми звънят да попитат дали името ми е изписано правилно и аз такъв им потвърдих да правилно е изписано потвърждавам и те въпреки, че потвърдих ме накараха да проверя по документ за самоличност и бяха прави бях го сбъркал и от тогава ме спечелиха, пробвал съм и от другаде, но в е-скай са от А до Я!


    И хора това, че таксата е висока не значи че се "преебавате". Същото е се едно да Ви питам защо си купувате Парламент като Трезора е по-евтин? Все е цигара... излагате се. Вие всички правите по-скъпия избор за някой продукт, защото знаете, че той е по-добър.

    ОтговорИзтриване
  15. " но в е-скай са от А до Я! "

    Я - служител на Е_Скай - то това не ви ли е на логото бе, младеж - Вашето пътуване от А до Я - ха ха - явно неграмотен персонал...

    ОтговорИзтриване
  16. " но в е-скай са от А до Я! "

    Я - служител на Е_Скай - то това не ви ли е на логото бе, младеж - Вашето пътуване от А до Я - ха ха - явно неграмотен персонал...

    ОтговорИзтриване
  17. НИКОГА НЕ ПОЛЗВАЍТЕ УСЛУГИТЕ НА ESKY ... ТАКА ЩЕ СИ СПЕСТИТЕ МНОГО НЕРВИ!!

    ОтговорИзтриване
  18. Не се набутвайте с тази компания ! Таксата от 25 евро е за нищо, а персонала няма никаква представа как да задоволи изискванията, които са поставени от клиента !!! Признавам, че се набутах веднъж с тях, но това ще ми е за обица на ухото и при положение , че съм правил десетки резервации директно през превозвача, сега научих , че това е най-добрия вариант. не си заслужава таксата , която заплащате , а и адекватността на персонала е нулева !

    ОтговорИзтриване
  19. Не се набутвайте с тази компания ! Таксата от 25 евро е за нищо, а персонала няма никаква представа как да задоволи изискванията, които са поставени от клиента !!! Признавам, че се набутах веднъж с тях, но това ще ми е за обица на ухото и при положение , че съм правил десетки резервации директно през превозвача, сега научих , че това е най-добрия вариант. не си заслужава таксата , която заплащате , а и адекватността на персонала е нулева !

    ОтговорИзтриване
  20. Внимание!!!Компанията е абсолютно некоректен брокер на самолетни билети! "Изгорях" с поне 250 лв. като си направих резервация , вкл. платих 40 Евро за да мога да правя промени. Когато ми се наложи да променя една от датите ми поискаха 160 лв.( 83 Евро), за тази промяна (а таксата на компанията е 65 Евро?!) , въпреки че новата резервация беше по-евтина! После разбира се поисках анулация на билета и ме "удариха" с 250 лв., включително и допълнителни 10 евро за тях, лично за анулацията. Никога вече esky! Де да бях прочел този форум по-рано :(

    ОтговорИзтриване
  21. Разочарован съм ! Клиент съм от 5 годин!
    На 3 .2 си наех кола под наем чрез фирма на еsky.bg . Колата беше ужулена на паркинг от неизвестен извършител и се оказа че нямам застраховка ... защото аз поръчвам на еsky но на летището във Варна Evropacar ми дават друг договор без автокаско въпреки че питах служителката за допълнителна застраховка за гуми и стъкло и след като ми каза че струва 150€ я отказах и автокаско то ми е достатъчно , да ама не . В продължение на два дена Бах разиграван и препращан по дяволите !!! В краина сметка ми удържаха 270€ за 30 см дълга и 5 см широка драскотина . Това е не коректно и отвратително . Внимавайте и не поръчвай те за бога както казваше един министър!!!

    ОтговорИзтриване
  22. ESKY манипулират потребителите си с грандиозни намаления, които са нереални. Цените се изменят постоянно.Не купувайте самолетен билет плюс хотелско настаняване. Първо цената не е толкова ниска, второ условията за настаняване се разминават. Часовете на полетите са адски неудобни.
    4 жени закупихме полет+хотел и при настанявaнето в хотела ни настаниха в обща стая с 2ма мъже! Уникално неудобство! Дълго планувани почивки могат да бъдат съсипани, поради некоректността на ESKY!
    Разочаровани сме от услугите на кoмпaнията.

    ОтговорИзтриване
  23. Много некоректна политика към клиента. Информацията на сайта им е подвеждаща!Начисляват такси както си искат и винаги се оправдават с Общите си условия, които самите те не спазват. Ако искате да добавите багаж или приорити към билета си, ги получавате на тройна цена. НИКОГА ПОВЕЧЕ Esky!!!

    ОтговорИзтриване
  24. Румяна Маринова1 август 2019 г. в 13:53

    Мога само да кажа, че esky са изключителни професионалисти и по точно Александра от колцентъра. Пътувам често и винаги се обръщам към тях, защото ми спестяват толкова много главоболия всеки път! И сега поредното ми пътуване до САЩ резервация JHHL4U се оказа трудно за мен защото трябва да нося две спринцовки необходими за моята хормоно терапия на рак на костите 4 степен. Попаднах на Александра, направи от невъзможното възможно да ми подсигури начина на пренасяне на двете инжекции, хотелско настаняване и транспортиране до и от самолета! Наистина бяха необходими много обаждания до Bulgaria air, Virgin atlantic, резервация на подходящ хотел за мен и всичко беше направено профисионално, точно и качествено, за което изказвам моите най сърдечни благодарности към нея и компанията! Радвам се, че Ви има да се обръщаме към Вас за помощ и разрешаване на възникнали въпроси! Препоръчвам на всички да използват еsky.bg за всичко! Благодаря Ви Александра от сърце за свършената работа! Лесно закупих онлайн самолетния билет, лесно платих с кредитната карта и ползвах колцентъра в лицето на Александра, която даде на мен пълно спокойствие и удоволствие да пътувам и ползвам услугите на skay.bg!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Извинете, какви инжекции?
      Тука говорим за фирма, която предлага билети на някакви цени и после взима почти толкова комисионни?
      Какви инжекции, боже....

      Изтриване
  25. Срещу скромната сума от 50 лв. получих двойна резервация, по-скъп билет от заявения, нелепи оправданя за отказано плащане(което банката не потвърди), много нерви и тотално отказване да се поеме каквато и да е отговорност.Никога няма да ги ползвам повече.

    ОтговорИзтриване
  26. ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НЕДОВОЛНА СЪМ! Повече от месец не мога да платя за полет след направена резервация и след това получих отговор в стил: " нашите клиенти имат право само на един опит за плащане"... Много е трудно да се свържете с оператор. Дори когато успеете ,не могат да ви дадат полезна информация. Мой колега успя да плати за полета си и когато се оказа ,че е анулиран esky дори те знаеха за това. Не ни дадоха никаква информация. Ако не бяхме се обадили на летището предварително ,колегата ви щеше да иде там и тогава да разбере!!!!Куп неудобства! Преди не съм имала проблем с тях,но сега -под всякаква критика

    ОтговорИзтриване
  27. Към кого мога да пусна жалба от еsky, някой пускал ли е жалба и към коя организация, комисия..- кзп или министерство...?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! И аз искам да ги съдя!От януари се занимавам с тях и не мога да ги търпя повече! Вие взехте ли си паричките?

      Изтриване
  28. Никога повече не бих ползвала услугите на Esky.Преди 1 месец си закупих билети, в последсвтие се оказа, че полет на тази дата няма да има и от тогава се боря да ми отблокират сумата. Писах 100 имейла, звънях... няколко пъти се свързаха с мен, но така и не ми предоставиха необходимата информация, за да може банката да ми отблокира съответната сума по-рано.След последния ми мейл с прикачено банково извлечение, каквото Esky поискаха няма ни вест, ни кост от Esky. Покриха се като мишки и дори не се свързаха с мен за да ми обяснят какво става. Последния им мейл гласеше, че до 10 работни дни ще се свържат с мен. Това не се е случило до сега.
    Мой съвет е да не си купувате билети от тях- НИКОГА!

    ОтговорИзтриване
  29. Здравейте!Напълно съм съгласна с вас! Ще ги съдя тези мошеници! Не дигат телефона вече и се покриха, както казахте като мишки!

    ОтговорИзтриване
  30. Бордна ката! Здравейте! Исках да споделя моите премеждия относно завръщане в България. Полета ми беше както вече писах на 13.07.2020г. Така и не получих от ваша страна бордна карта. Изключително притеснена тръгнах към летището. Там ме очакваше още по голяма изненада. Служителя който трябваше да ми разпечатам бордната карта ми поиска 55 евро. /това е почти колкото цената на самолетния билет/. Съгласи се, нямах друг избор. Да ама не! Както казваше един наш политик!Служителя ми обясни, че не иска пари в брой а плащането да стане през карта. Карта нямах в себе си, имах само пари в брой. Снаха ми която беше с мен да ме изпрати започна  да търси хора които да ми помогнат. Те да услужат с тяхна карта а аз да им дам парите на ръка.Няма да описвам унижението което изтърпях. Разплаках се, притесних се и се наложи да отидем в барчето на летището и от маса на маса да обяснява снаха ми на немски-английски за какво точно се молим. Естествено всички ни гледаха учудено и никой не се съгласяваше..Времето напредваше имах малко време до полета. В последния момент един немец, който беше в барчето се приближи и със жестове ми обясни да не се притеснявам. Подаде си картата на служителя, а аз му платих на ръка. Благодарна съм на този Човек! За какво беше това преживяване? Защото не благоволихте да ми изпратите бордната карта! Благодаря Ви! Никога няма да ползвам вашите услуги! Този ШОК няма да го забравя!

    ОтговорИзтриване
  31. Чакам от два месеца възстановяване на сума 450£ 900лв приблизително постоянно други лъжи, исках да закупя два билета от Англия до Германия парите на момента ми ги изтегли а билети няма след две минути ми писаха, че парите ще се възстановят и още чакам на 9 март исках да закупя изтеглиха намомента парите днес е 6 май и още чакам за мен не са малко пари не купувайте билети от тази фирма имам всички разговори записани всички консултанти говорят друго!!

    ОтговорИзтриване
  32. Не купувайте билети от тази компания. Слагат си такса облужване колкото е цената на билета. При анулиран полет не връщат пари. Трябва да се обединим всички пострадали и да ги осъдим.

    ОтговорИзтриване
  33. Абсолютно безотговорна фирма. Анулирали са билета ми за обратен полет и даже не се обадиха са ми кажат. Разбрах на летището - точно преди полета. Отговор " ,..ние не знаехме....нищо не можем да направим...", въпреки, че от авиокомпанията ми казаха, че са били уведомени и могат да оправят нещата. Трагедия. Трудно ми е да се въздържа от

    ОтговорИзтриване
  34. Някой знае ли къде може да се пусне жалба срещу ESKY за кражба на лични данни

    ОтговорИзтриване
  35. Копират данните на Кредитни и Дебитни карти от авио превозвачите и плащанията минават без Е-ПИН

    ОтговорИзтриване