четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Отзиви и мнения на клиенти за MM Travel BG


Тук можете да разгледате или публикувате вашето мнение за услугите и пакетите на MM TRAVEL. Споделете с нас впечатленията си за качеството на услугата, което сте получили от тази агенция. Препоръките и отзивите на потребителите ще помогнат на желаещите да ползват услугата на ММТравел. Мненията на всички вас са ценни за обществото и коментирането на качеството на почивките, екскурзиите създават имидж или го рушат. Дайте вашата оценка за тази форма в скалата от 2 до 6. Благодарим на всички за споделеното мнение. Молим Ви да бъдете обективни в преценката си, за да създадем една добра база от знания за MM Travel.

Официален сайт на фирмата: http://www.mmtravel.bg/

ММ Травел БГ е специализиран в предлагането на следните услуги:
• САМОЛЕТНИ БИЛЕТИ ONLINE ИЛИ В ОФИС
• ХОТЕЛСКИ РЕЗЕРВАЦИИ ONLINE ИЛИ В ОФИС
• ЕКСКУРЗИИ И ПОЧИВКИ В БЪЛГАРИЯ И ЧУЖБИНА. СПЕЦИАЛИСТ ЕКЗОТИЧНИ ДЕСТИНАЦИ, СЕВЕРНА и юЖНА АМЕРИКА
• КРУИЗИ
• ГОЛФ
• СЕМИНАРИ, КОНГРЕСНИ И МЕЖДУНАРОДНИ ПРОЯВИ
• ВИЗИ : РУСИЯ, КАЗАХСТАН, БЕЛАРУС, КИТАЙ, САЩ , КАНАДА, АВСТРАЛИЯ, ДУБАЙ
• СИТИ ТУРС
• РЕНТ А КАР
• МЕДИЦИНСКИ ЗАСТРАХОВКИ АСИСТЪНС ЗА ЧУЖБИНА

При желание за контакт с ММ Травел БГ можете да намерите телефони или email адрес на следния адрес: контакт с ММ Травел БГ

Карта с разположениято на централният офис на фирмата гр. София, ул. Позитано 7:

View Larger Map

ВАЖНО: Някои от мненията са събрани от администратора на сайта от други източници в интернет с цел пълно и безпристрастно представяне на ММ Травел БГ.

10 коментара:

  1. Тази агенция са големи мошеници !!! Не се лъжете да си купувате билети от тях. На мен ми отрезервираха билет и вече чакам 2 месеца да го сменят, а датата на пътуването ми наближава. Нито парите връщат, нито билет засега :(

    ОтговорИзтриване
  2. ВНИМАВАЙТЕ ТАЗИ АГЕНЦИЯ СА ГОЛЕМИ ЛЪЖЦИ И ИЗМАМНИЦИ НИКОГА НЯМА ДА СГРЕША ДА СИ КУПЯ БИЛЕТ ОТ ТАЗИ ФИРМА ВНИМАВАЙТЕ И ВИЕ !

    ОтговорИзтриване
  3. Изключително много благодарим за бързата реакция и съдействие на ММ ТРАВЕЛ БГ - София по премаршрутирането на билетите ни. Спечелиха ни :). Препоръчваме горещо ММ ТРАВЛ БГ!

    Деси и Ани
    полет на ер франс софия-сан франциско-софия

    ОтговорИзтриване
  4. Коректни по отношение на самолетните резервации и бързо отговарят на всички въпроси
    Люси

    ОтговорИзтриване
  5. Не са коректни към клиентите, казвам го като бивш неин служител. Шефката слага такса обслужване, която после прикрива като дава само крайна цена, а клиента не може да види тази надценка. Искам да отбележа, че всички фирми слагат такса обслужване при издаване на билета, но тя се вижда отделно при получаване на билета и варира в определени рамки според това дали полета е в Европа, Бг или до друг континент, но ммтравелката слага големи такси според тва кой клиент я нервира повече. Не виждате ли на билета ясно изписано такса обслужване не се лъжете, а шефката е алчна циганка. Тя не плаща на служителите си, има постоянно обява в jobs.bg и сменя най-често млади момичета без или с малко опит, на които не плаща нищо., т.е тя служителите си не цени, а какво остава да има съвест към клиента. Такива фирми не тр да съществуват и да задушават коректните фирми.

    От бивша служителка

    ОтговорИзтриване
  6. Този последен пост ми прилича на платен :) някой е решил да плюе змии и гущери с цел облага? Никога не сме имали служител Вени :))) а вече доста години съм в ММ Травел. Да се смея ли или да дам професионално мнение по случая ? Така лесно не се става ИАТА Тикетинг Агент, който да може да намира най-ниската цена за клиента, да тарифира без наказателни глоби и да издава билети, та после и да ги преиздава, ако на клиента му е нужна смяна, поради някаква причина... или да прави и невъзможното, когато авиокомпанията се издъни с вече куп неща, да премаршрутира, и всичко това да го направи най-бързо и най-добре. Хммм ...не е за начинаещи :))) и еднодневки... Вече ми омръзна в нашата мила родина някой все да гледа в паницата на съседа и като няма нищо в неговата, за по-лесно да плюе в паницата на другия :))) - стара българска традиция може би? Ако това беше вярно и аз щях да пиша скечове като този горе по мрежите за работодателите, тъй като нямаше да имам работа, с която да кажа: Аз съм стойностен човек! ММ Травел е българска туристическа компания, която уважава и държи на клиентите си, както за самолетни билети, така и за екскурзии и добре, че я има в този бранш. Аз съм в отпуск по майчинство, а имам още 2 колежки, които също са по майчинство... А това " ммтравелката слага големи такси според тва кой клиент я нервира повече" :))) е, няма как да се нервира шефа на клиенти, защото си има друга работа и не му е работата да е с клиентите или сред клиентите :))) А за сервиз фи изказването - ясно е, че който го е написал въобще не е на ТИ със системата за тарифиране и издаване на самолетни билети :)))

    От настояща служителка, от Ани :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По повод горния пост аз съм Ани (друга няма от години и по майчинство) не съм писала тези думи горе. Моля този който го е писал да не повтаря, а да си пише от свое име.
      Ани несъм вече по майчинство, но и не съм настоящ служител.

      Изтриване
    2. Изобщо не е фалшив коментарът . Одраха ми кожата направо

      Изтриване
  7. Изключително некоректни! Кандидатствах по обява за работа на 04.02.2019. На 6.02.2019, явно управителката на фирмата ми се обади - без да представи, разбира се, за да не покани на интервю в София( а аз живея във Варна) в събота (09.02) за 13:00. Аз съответно като съвестен човек се съгласям, качвам се на влака и пристигам. Около 10 минути преди утечеуре час, аз заставам пред офиса на които естествено пише "Затворено". Тактично изчаквам до 12:55, за да прозвъня и да напомня за себе си. Затварят ми!! Към 13:10 благополучно един господин се появява от офиса и следва следният разговор:
    -Вие какво чакате тук?
    -За интервю за работа?!
    - Интервю?!? А с кого разговаряхте?
    - С една дама.
    - Така ли?!? Ами тя пътува в момента. Нещо да не сте се объркали??
    - Ами не. Позвънете й моля,за да се разберте.
    - Добре, сега ще й се обадя.
    След още около 10 минути, излиза господина и ми казва: " Ами съжалявам, но тя е далече. На магистралата за Пловдив е.
    ......
    Ако и като туристическа агенция имате толкова "коректно" отношение към туристите си....пределни ясно ми става защо българският туризъм отива все по-зле и по-зле....

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте! Ако искате да работите безплатно и без договор, можете да кандидатствате в ММ Травъл. Разиграваше в рамките на 2 седмици, че ще подготви договора, но така и не ми даде нищо, в следствие на което един ден докато се обучавах във фирмата просто си тръгнах. След което бях упрекната, че съм постъпила безотговорно, но не можеш да имаш високи очаквания и насреща - нищо. Не пиша този коментар, за да злословя по адрес на агенцията, споделям за некоректното отношение, а всеки сам ще си направи извод.

    ОтговорИзтриване