четвъртък, 10 февруари 2011 г.

Отзиви и мнения на клиенти за АСТРАЛ Холидейз


Отзиви и мнения за АСТРАЛ Холидейз. Оценки, препоръки, коментари и впечатления на клиентите, ползвали услугите на Astral Holidays BG. АСТРАЛ Холидейз е една от водещите туристически компании в България, създадено през 1995 година и към момента разполага с 10 офиса в страната, в който за доброто обслужване на клиентите се грижат над 100 служители. АСТРАЛ Холидейз е регистриран туроператор и предлага екскурзии, почивки, продажба на самолетни билети, хотелски резервации в България и чужбина. Astral Holidays е сертифицирано дружество по управление на качеството по стандарт ISO 9001:2000.


Сайт на АСТРАЛ Холидейз: http://www.astralholidays.bg/
Facebook група: http://www.facebook.com/ASTRAL.Holidays.JSC
Twitter новини за туристическата компания: http://twitter.com/ASTRALHolidays

Централен офис на АСТРАЛ Холидейз:
гр. Пловдив 4000, ул. “Капитан Райчо” 56, ет.4

View Larger Map

В секцията за отзиви и мнения първоначално сме събрали впечатления на клиенти на АСТРАЛ Холидейз за предлаганата от тях услуга. Отзивите са взети от различни форуми, сайтове и източници в интернет.

28 коментара:

  1. Златка Йорданова1 март 2011 г. в 9:32

    Астрал Холидейз - Избягвайте ги, за да е добра почиваката Ви!

    За повече информация вижте линка: http://badholiday.com/complaint.php?com=263

    ОтговорИзтриване
  2. Мария Деянова1 март 2011 г. в 9:32

    След дългогодишно лутане, флиртуване и умуване, Астрал Холидейз би тъпъна, че е направил собствена резервационна система.

    Да, сглоби нещо, с една единствена цел: като сключи договор с някой хотел - да го предлага и на други агенции. Така Астрал си взима комисионната за това, че Вашата фирма купува хотела през него. Пардон! През Тирс.

    ОтговорИзтриване
  3. Петър Велев1 март 2011 г. в 9:33

    Мислех си, че Астрал, като голяма агенция, ще се представи по-добре, но... за съжаление единствено в офиса......

    Повече инфо на линк: http://badholiday.com/complaint.php?com=107

    ОтговорИзтриване
  4. И още мнения за АСТРАЛ Холидейс: http://for.journey.bg/topic.php?topic=6124

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте!Не ползвайте хотел Аква бела препоръчван от Астрал холидейс.Не знам защо техните оператори го препоръчват след като оказа се те дори не са видяли базата,а ползват информация дадена от турска фирма-посредник.В сайта хотела е рекламиран с 4звезди,но май 2 са му предостатъчни.За цяла седмица не смениха бельото и хавл.кърпи,като последните бяха с доста захабен вид и леко скъсани.На 15-20м. от балконите почти постоянно гърмеше музика,а тъй наречения all inclusive-касае определени часове.
    Никой от нашата група не остана доволен,а така добро име не се прави!

    ОтговорИзтриване
  6. страхотни мошеници ,ужас да не говорим. цените никак не са ниски а лъжат хората.в офиса докато ви вземат парите са супер ...........после гледай
    Правят се на велики, но ..............
    Абе и тяхното, ще излезе на яве .ПЕРАЧНИЦА

    ОтговорИзтриване
  7. Вчера се върнах от почивка в Алания с тях. Хотелът беше без нито 1 звезда, нищо че го платихме от тук за 4 звезди. Оказахме се на 1 магистрала на 10 км от самия град, а не в града. Представителят им там - Мария Николчева за нищо не става. Не взе никакво отношение относно хотела, води ни на екскурзизия до Анталия, но явно нямаще никаква информация за града, или поне не пожела да я сподели с нас - през цялото време не каза нито една дума. А накрая имаше наглостта да ни кара да подпишем декларация, че ни е бил предложен друг хотел, но сме отказали, и че получаваме екскурзия до Анталия безплатно като компенсация, а в брошурата още на тръгване от тук тази екскурзия си беше обявена за безплатна. Пълна липса на организация.

    ОтговорИзтриване
  8. Аз искам да споделя моето мнение - за всичко това което е написано по страницата в интернет.
    За жалост винаги пишат само недоволните ,мрънкащите и всички тези на които живота им е крив от сутрин до вечер.
    доволните като мен и още много мои приятели и познати са редовни клиенти на Астрал холидейс - защото това е една голям фирма и се е разрастнала благодарение на доволните си клиенти.
    Аз съм много удовлетворена от организацията на почивките ми и от 10 години непрестанно ползувам услугите им.
    Чета че клиенти на фирмата били недоволни от хотела и обслужването.Първо защо не са уточнили
    за какви пари са отишли да почиват?Защото доколкото знам пакета е със смешна цена със включен самолетен билет и че и 5 годишно дете като раздели сумата на 7 дни ще разбере че няма как и на нашето черноморие да почиваш - all inclusive и и да спиш за тази смешна цена от 500 -600 лв за 1 седмица - с включен самолетен билет.Т.е Не могат да очакват чудеса
    По отношение на отдалечеността от града и хотела със каква звезда е - ами в каталозите пише и се вижда всичко - има хора които гледат - но "не виждат".
    По отношение на представителите на фирмата и в частност Мария Николчева която немилостиво цитират - мога да кажа че "блажени са тези които са в контакт с нея"- какво имам пред вид
    Тя е винаги на разположение - когато и да съм и звъннала с каквито и проблеми - които не е била длъжна да удовлетворява - тя винаги е била на разположение и с бързина е реагирала.винаги е била приветлива и усмихната - независимо с какви "случаи се е сблъсквала"- за които - тя не носи никаква вина - като какъв е хотела и каква е кухнята .Мога да напиша още безкрайно много хубави неща за нея.Надявам се още дълго време да работи за фирмата за да ни посреща изпраща и обгрижва.Благодаря и на ръководството на Астрал - за екипа с които са обградени.Ние ще си бъдем винаги ваши клиенти

    ОтговорИзтриване
  9. До г-н Каспарян
    Или сте адски късметлия, че на вас винаги ви предлагат това за което сте си платили, или сте служител във Астрал и сте под някакво име та да замажете положението, или обичате да ви лъжат.
    Преди седмица се завърнах от Алания- Анталия и споделям мнението на повечето хора изразили мнение в този форум.
    Офертата я видяхме в Грабо, и наистина ни се видя изгодна- както пишете 500-600 лв. самолетен билет за една седмица включено всичко и тн........
    Освен за нас - със съпругата ми, платихме още 2 ваучера като подарък за наши познати.
    Както и да е, 3 дни преди заминаването ни служителка от офис в Сф. ни изпрати линк към хотела СLUB TESS HOTEL, който бе представен от нея като 4 звезден.
    Влязох в сайта на хотела и ми направи впечатление, че е представен като 3 звезден - значи ВИЖДАМ.
    На въпроса ми към Боряна Михайлова защо е така, ми се отговори, че си е 4 звезди, и не знае и не коментира други сайтове.
    Обадих се в самия хотел, там на руски, служител ми потвърди- че е 3 звезди.
    От офиса пак нищо, мрънкат и замазват положението.
    Поисках документ, който да показва в крайна сметка категоризацията на този хотел(това става 3 дни преди заминаването).
    Такъв ми беше пратен на електронната поща вечерта преди да замина и наистина пишеше нещо на турски, което в превод означава 4 звезди.
    Същия документ, със същия номер, със подпис на същото място, от същата дата с две думи видях този документ на рецепцията на хотела, но там липсваше този ред със звездите.
    Направих снимка, сравнихме двата документа и познайте- фалшификат, и то доста евтин.
    На фотошоп или др. програма са вмъкнали един ред и са дописали това което искат.
    Освен това са изтрили печата, който на оригиналния документ си личи много ясно.
    Казах за това В Астрал и от там познайте!!!!!
    По скоро ще трогнете ескимос с хладилник.
    Така че хайде г-н Каспарян да не си говорим врели некипели за виждащи и невиждащи, доволни и недоволни.
    В договора казват:
    "хотела е по избор на клиента и ще е 4 звезди".
    Каква е цената няма значение.
    Астрал не спазва договора към клиентите си защото нито дава избор за хотел, а настаняват където те преценят и им е най изгодно, нито хотелите са със звездите които са обявени от тях.

    ОтговорИзтриване
  10. Жасмина Гугучкова25 юли 2011 г. в 14:38

    Преди два дни се върнахме от семейната си почивка в Анталия- Белек .
    Много сме доволни от организацията на Астрал Холидейз , както и от техния представител там -Мария Николчева . От самото посрещане до самия край на нашата почивка организацията беше перфектна ! Още при самото пътуване за настаняването ни в хотела ,Мария ни разказа за всички забележителности на района Белек , както и за хотелите в други райони на Анталия .
    На 2-рият ден дойде и ни предложи възможните екскурзии . Отново с добра организация посетихме Анталия . Ходихме и на едодневна екскурзия до Израел . За целта в 4ч. сутринта ни беше осигурен превоз до летището в Анталия . Мария Николчева беше станала в този ранен час , за да ни придружи до летището и да ни изпрати . Много сме благодарни на Мария за оказаната помощ през цялата почивка .За да завърша , пак казвам ,организацията беше перфектна ! Благоарим !

    ОтговорИзтриване
  11. Господинова28 юли 2011 г. в 2:27

    Жасмина Гугучкова,
    Вие да не сте от персонала на Астрал Холидейз та сипете тези похвали за фирмата и Мария Николчева.Драга Гугучкова,та ние бяхме там видяхме организацията и представителката Мария Николчева.Има цял автобус с хора,които ще опровергаят всяка лъжлива ваша дума ,както и на Астрал Холидейз.Ех ,колко само сте ми смешна,като написахте това и си мислите ,че мизериите на Астрала ще се заличат.По-добре не пишете глупости, а се засрамете!Не е за вярване ,че в положение на криза има още такива фирми,кото гледат да оберат клиента.До кога ще продължавате с това?Скоро всички ще разберат що за фирма сте.Медиите са жадни за новини...

    ОтговорИзтриване
  12. Това не е корекна фирма.Всичко което обещават не е на лице.
    Най-напред,рекламните им брошури,списамия и снимки в сайта им,не отговярят на това което е,всичко е предствано толкова хубаво а в действителност отиваш на место и заварваш съвсем други удопства.
    Аз за първи път използвах този тур-оператор и за последен.Хотела който си избрахме е 3 звезди,с басайни-вътрешен и външен,на 100 метра от пажната ивица с детска площадкапаркинг,доплатихме и за All inclusive което не беше и малка сума.Всичко това не ни беше предоставано- хотела се намираше на централна улица без паркинг,детската плащадка е с/у хотела в парка на градчето,хотела е на 300 метра от плажа и няма видимост към морето.Най-голямата подигравка беше това,че All inclusive не предоставя условия на All inclisuve-искаш си минерална вода те ти дават от чешмата,колата е дерби,соковете са разтварими,ако поискаш нещо от бутилка те ти носят сметката.Плажът на хотела е 30 на 5 метра без чадъри и шезлонги и се заплащат.А басейна е 3 на 5 метра и по скоро е като аквариум.
    Свързахме се с координатор на фирмата който е в Гърция и я помолихме за съдействие.От нея получихме само предложения за допълнителни екскурзии с/у заплащане.От там се обърнахме към координатор в офиса в Пловдив на Астрал Холидейс-първо не повярва на една наша дума,след което непрекъснато спореше с нас,изказа се с думите ''за тези пари какво очаквате'' а парите са 2200лв за 6 дни и накрая ни предложиха да сменим хотела с/у допълнително заплащане от 136 евро на човек.

    ''Благодаря много за съдействието и ще се обърна към ''Агенцията за защита на потребителите''.Може и да предоставим снимки. Д.Генов 0888239277Genov

    Мнения: 1
    Регистриран на: 04 Авг 2011 22:54

    ОтговорИзтриване
  13. zdrtaveite na vsichi. prochetox i polojitelnite i otricatelnite komentari i iskam da popitam niakoi bil li e v Club Konakli Hotel zashto v momenta gledam tazi oferta ot asral i si chudq kak li shte e? Ako moje niakoi da mi pomogne shte sum mu mnogo blagodarna....

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте,
    Аз, заедно с още 54 души преди два дни се върнахме от Алания, където 1 седмица оцеляхме в хотел Happy Elegant 5*. Този хотел, макар да изглежда горе-долу добре, има такова обслужване каквото и в един концлагер. Не съм виждал другаде управителя на ресторанта да бие клиент за това че е изнесъл парче торта навън. В действителност тортата дори не беше от тази в ресторанта, а купена от човека от близкото магазинче за рожденния ден на детето му. За една седмица месо не сервираха, а рибата която се предлагаше беше от консерва. Напитките на бара бяха 3-4 вида и през повечето време казваха че са свършили. Стаите не се почистват, не се сменят хавлии изобщо, а чаршафи на леглата липсват. Казаха че това е нормално за Турция. Имаше само по едно оръфано одеало, което вероятно не беше прано от години. Плажът е камъни и абсолютно не може да се влиза без специални обувки. Аз въпреки и с такива, два пъти си нарязах краката. Не знам дали "Астрал-холидейз" имат вина за това. Аз лично съм много доволен от техния предстявител там Мерал Асанов. Прекрасно момче, което си върши работата отлично. Предложи ни много екскурзии, но осъществихме само две от тях. Трансферите бяха организирани много точно.

    ОтговорИзтриване
  15. Преди три дни се върнахме от о-в Санторини с чартър на Астрал холидейс. Доволен съм. Това за което платихме го получихме. Хотела Русос бийч беше приличен, а за цената си доста добър. Местни екскурзии не ползвахме, защото си взехме АТВ под наем и обиколихме острова, който е изключително интересен.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Островът е малък и става сам да го обиколиш. Но има легенди и исторически неща, островът с вулкана и малките острови наоколо за които ти трябва екскурзовод. На български няма но на английски,немски и руски има. Видяхте ли красотите при залвза на слънцето ? Видяхте ли хотелите в пещерите? Видяхте ли винарните ? Видяхте ли единственият манастир на острова? Разбрахте ли защо не може да се посещава от туристи ? Разбрахте ли защо само един ден в годината приема туристи ? Моето мнение е да се взема екскурзовод инак виждаш сгради , улици и толкова. ЧАО

      Изтриване
    2. Този коментар бе премахнат от автора.

      Изтриване
  16. Ако мога да избирам- НЕ БИХ избрал Астрал Холидейз отново. Абсолютно никаква организация, нежелание да се поема отговорност от служителите, незачитане мнението на клиента и т.н. Допълнителните екстри и екскурзии които организират винаги са доста по-скъпи от реалното. Разбирам за места за които ти трябва екскурзовод, да е малко по-скъпо, а не двойно. Както и за неща които може да си резервираш през интернет -пак ти вземат двойно.
    Не се интересуват от интереса на клиента и бягат от конфронтация и поемане на отговорност и решаване на проблем. Повечето служители/ки които придружават групите с туристи сякаш също са туристи - не знаят за какво иде реч, не могат да дадат никаква информация или обясние.
    Писах не една жалба до ръководството на фирмата - същата работа- не поемат отговорност и се подиграват с хората. Последният им отговор вместо да говорят за компенсации и извинения, ми писаха че ще имат предвид забележките ми и може да използват някои от препоръките ми.
    СМЕШНИЦИ...само в България клиента НЕ Е прав. (освен клиентите на градският транспорт)

    ОтговорИзтриване
  17. Внимавайте с почивката в хотел ERI BEACH н Крит- ако икате да спите-забравете-музиката е денонощна и много силна! Въобще не може да се почива, а не можеш да си отвориш и вратата и в стаята става много топло-климатика се плаща допълнително до 01.07.

    ОтговорИзтриване
  18. Искате хубава и спокойна почивка.
    Първа стъпка е да игнорирате Астрал Холидейз.
    Обърнете внимание на рейтинга на туроператора, който ви предлага офертата, за да не си скубете косите.

    ОтговорИзтриване
  19. не пътувайте с Астрал Холидейз изключитлно некоректна фирма. Вече на българския пазар са и немски туроператори. Не резервирайте хотел и чрез български страници за хотели - надути са цените.И не на последно място самолетните билети от Букурещ са много по-евтини.

    ОтговорИзтриване
  20. Сега е момента да запазим хубава почивка за идващите почивни дни,особено за през месец май има цели 6 поредни дни и ако тогава не се възползваме не знам кога. Това, че...' АСТРАЛ Холидейз е регистриран туроператор и предлага екскурзии, почивки, продажба на самолетни билети, хотелски резервации в България и чужбина. Astral Holidays е сертифицирано дружество по управление на качеството по стандарт ISO 9001:2000....' е страхотно за тях чувам само положителни отзиви , много успехи и развитие ви пожелавам.

    ОтговорИзтриване
  21. Не бих избрал повече Астрал Холидейз никога в живота си. Искам всички да знаят и да са готови да доплатят едни 9 евро в последния момент преди да са тръгнали на почивка с тая фирма. Поставят ви пред свършен факт и излизат с номера, че има увеличение на акциза на горивата и хоп още да им дадете по едни 9 евро . Българска простотия за припечелване на някой лев.

    ОтговорИзтриване
  22. ужас, втори път с тия никъде, пълен кошмар

    ОтговорИзтриване
  23. Бяхме на почивка по програмата 55+ от 31.05-07.06.2014г. на о-в Закинтос, Аll Inclusive в Хотел Маджестик & Спа 4 звезди в курорта Лаганас. Хотелът е разположен срещу най-шумната дискотека и музиката блъскаше по цяла нощ. По цял ден и нощ кращаха пияни младежи и не можеше да се спи нито нощем, нито денем. Да не доворим, че категорията на хотела не отговаря и на 2 звезди!!! Кърпите и чаршафите бяха захабени и скъсани, а одеалата сигурно не за прани от години. В банята няма стойка за душа и е ужасно тясна. След като се оплакахме на рецепцията и на представителя на Астрал Холидейс за шума и условията в хотела, не се предприе нищо!!! Храненето беше по часове - закуска, обяд и вечеря, през останалото време не се севираше никаква храна! Това е Фул Борд, но не и Ал Инклузив!!!! Условията като цяло не отговарят на парите, който се дават!!! Беше ни казано от офиса на бул. Стамболийски, че на този курорт плажовете за страхотни, а то изобщо не е вярно!!! Плажът е една тясна мокта ивица и трябва да ползваш задължително шезлонг и чадър срещу 6 евро на ден! Офертата изобщо не отговаря на това, което заварихме там!!! Не ходете там за да не си съсипвате почивката и да си дадете парите на вятъра!!!

    ОтговорИзтриване
  24. Бяхме на почивка във Испания - Fuengirola, Fuengirola park hotel от 30.05.2015 до 06.06.2015 по програма 55+. Организацията на Астрал Холидейс беше на ниво, бяха абсолютно коректни. Изкарахме си много добре.
    Желая да коментирам хотела и организацията на екскурзиите. В хотела има интернет само във фоайето. Качеството на връзката бе отвратителна! Астрал работят с местен туроператор, който организира трансфера летище - хотел, хотел - летище, както и екскурзиите. Внимавайте с екскурзиите! Събират Ви парите за всички екскурзии към които искате да се присъедините още първата вечер. Екскурзиите са хубави и българския ескурзовод се стараеше да е истински домакин, но сме много разочаровани от факта, че сутрин ни вземаха от хотела с един голям автобус, след което обикаляхме села и паланки, да събираме оттук-оттам разни други мераклии за ексурзии. Напрупваше се огромна умора. Направо ни загубиха много време!!! Отговорът на негодуванията ни беше че иначе не им били рентабилни екскурзиите... Но НИКОЙ не ни беше предупредил преди да ни съберат парите, че толкова време ще обикаляме да събираме хора! Имаше минимален брой хора необходими за екскурзиите, от което ние не останахме с впечатление че ще има и други с нас. През някои от дните имаше по двама екскурзовода в автобуса и ни се налагаше да слушаме една и съща информация на няколко езика (стигаха до 5). Преценете си към колко екскурзии ще се записвате и предварително се осведомявайте дали ще бъдете подложени на горните неудобства. Много е изморително така и леко помрачава хубавите спомени от хубавите ексурзии в Гибралтар, Танжер, Гранада, Кордоба и Севиля. Ексурзията до Малага, която беше включена в цената бе по-скоро псевдо екскурзия за отбиване на номер, защото беше в деня на обратния полет, когато вече всеки беше настроен на вълна прибиране.

    ОтговорИзтриване
  25. Здравейте, от няколко дни гледам оферти за почивка в Анталия на фирмения сайт на Астрал холидейз накрая с избирам хотел с обявена цена със техен транспорт с автобус тъй като аз и моето семейство от 15 години пътуваме в Турция на почивка със собствен транспорт и сме обиколили всички курорти и сме били в 25 хотела. Пускам запитване към фирмата за цена на хотела без техен транспорт и очаквам да ми приспаднат от тяхната оферта цената на билетите да автобуса какво бе изумленито ме когато получих оферта с 130 евро по скъпа от обявената. Обадих се в офиса им и попитах как може вместо д ами приспаднат ценат ана билетите за автобеса те да ми дават по-висока цена при условие че, аз ще си покривам пътя сама. След няколко разговора с различни служители всичките с обуркани обяснения относно разликата в цената попадаме та г- жа Рада /извинявам се не и зная фамилията/ която е нещо като управител на офисът им в Пловдив и започваме с нея същиат разговор моля отнова да ми дадат цена за въпросния хотел като ми приспаднат цената на билета за автобуса ката като процедират всички останали фирми на пазара и отговора беше, че те видите ли получават от всички хотели преференциални цени на стайте само ако клиентите са закарани с техен автобус и тя неможе да ми приспадне цената на билетите и трябва да заплатя 3 пъти цената за пътя. Тогава помолих въпросната г-жа да ми даде цена на хотел обявен в сайта им като индивидуална цена без транспорт и в трепкаво очакване зачаках след 5 мин. получих заветната оферта за хотел без транспорт от тяхна старан и познайте пак чудо цената се оказа с 30 евро по скъпа от обявената от тях на сайта им...мисля,че нямам какво друго да изкоментирам за ценовата политика на фирмата- просто я зачерквам като тур оператор.
    Герасимова

    ОтговорИзтриване
  26. Работи ли тази фирма още в Пловдив.От 2016г.не съм ползвала услугите им.

    ОтговорИзтриване